Najczęściej zadawane pytanie w związku ze sprzedażą internetową.
Obsługa w trakcie sprzedaży i po dokonaniu zakupów
1. Jak produkty są pakowane?
Wszystkie przedmioty z naszej oferty wysyłamy w kompletnym opakowaniu. W paczce, poza zakupionym przedmiotem znajdziecie:
- Gustowne pudełko dopasowane do rodzaju zakupionej biżuterii
- Certyfikat jakości
- Gwarancja wieczysta (jeśli dotyczy ona zakupionej biżuterii)
2. Ile wynosi czas dostawy?
Każdy produkt posiada indywidualny czas realizacji zamówienia, który znajdziecie na stronie wybranego towaru. Dla zdecydowanej większości z nich, czas wysyłki (zapakowanie przesyłki oraz przekazanie jej kurierowi) wynosi 48 godzin. Paczka doręczana jest zazwyczaj dnia następnego po jej nadaniu.
3. Jak sprawdzić status płatności?
Po opłaceniu zamówienia, na podany przy zakupie adres e-mail, automatycznie wysyłana jest z wiadomość zawierająca link przekierowujący do podglądu bieżącego statusu płatności. Status płatności, możecie również sprawdzić po zalogowaniu się w panelu klienta.
4. Co znaczą różne statusy zamówienia?
- Nowe zamówienie - Zamówienie zostało przyjęte do realizacji. W tym momencie weryfikowana jest dostępność biżuterii.
- Zamówienie w trakcie realizacji - Płatność za zamówienie została zaksięgowana. Biżuteria jest pakowana oraz przygotowywane są dokumenty niezbędne do jej wysyłki.
- Zamówienie zostało zrealizowane - Przesyłka została przekazana kurierowi.
- Wydłużony czas realizacji - Biżuteria nie jest dostępna w magazynie sklepu internetowego i jest sprowadzana z zewnętrznych magazynów. W tym wypadku czas realizacji może ulec wydłużeniu o kilka dni roboczych, od czasu deklarowanego na stronie produktu.
- Zamówienie anulowane - Biżuteria nie jest dostępna ani w magazynie sklepu internetowego, ani w zewnętrznych magazynach. W tym wypadku pieniądze niezwłocznie zwracane są na konto klienta.
5. Jak zareklamować produkt?
Każdy klient ma prawo do reklamacji zamówionego towaru, w przypadkach wynikających z obowiązujących przepisów prawa lub gwarancji przedmiotu. W celu dokonania reklamacji prosimy o wysłanie paczki z reklamowaną biżuterią na adres siedziby sklepu internetowego. W przesyłce prosimy o załączenie dokumentu reklamacyjnego oraz dowodu zakupu towaru (może to być np. paragon fiskalny, faktura VAT etc.).
6. Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Każdy klient ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy kupna-sprzedaży w terminie 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki.
Aby odstąpić od umowy kupna-sprzedaży wystarczy odesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres biuro@sefina.pl. Zwracany towar należy odesłać na adres Żernicka 92/5, 54-310 Wrocław, w terminie do 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
14-dniowy okres, w którym możecie odstąpić od zawartej umowy, rozpoczyna się w momencie odbioru przesyłki przez osobę zamawiającą lub osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Płatności zostaną zwrócone na Wasze konto w terminie do 14 dni, liczonych od momentu otrzymania oświadczenia dotyczącego odstąpienia od zawartej umowy kupna-sprzedaży. Jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu przesyłki zwrotnej z towarem, który podlega zwrotowi.
W przypadku, gdy przesyłka nie zostanie dostarczona na adres siedziby sklepu internetowego w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy, termin zwrotu środków może ulec wydłużeniu.
Prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży nie przysługuje w momencie gdy:
- Przedmiot umowy stanowi produkt, który jest spersonalizowany dla klienta, wyprodukowany według jego wytycznych lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Przedmiot umowy podlega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia.
- Przedmiotem umowy jest produkt dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, po którego otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych. Dotyczy to tylko opakowań, które zostały otwarte po doręczeniu.
- Przedmiotem umowy jest nagranie głosowe, dźwiękowe, wizualne lub program komputerowy, które zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu. Dotyczy to tylko opakowań, które zostały otwarte po doręczeniu.
- Przedmiotem umowy jest treść cyfrowa wysyłana za pośrednictwem przekaźników internetowych.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa konsument.
7. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Niestety w tym momencie możliwa jest wysyłka tylko na terenie Polski.
Pomoc przy wyborze produktu
1. Jak dobrać rozmiar pierścionka?
Istnieje kilka metod na to, jak skutecznie dobrać odpowiedni rozmiar pierścionka. Najprościej jest pobrać obwód palca (możecie obwinąć palec wstążką lub kawałkiem papieru, a następnie linijką sprawdzić ile wynosi obwód). Następnie sprawdźcie w tabeli rozmiarów, jaki rozmiar pasuje do obwodu palca. Pamiętajcie, że mierzymy palec, na którym dany pierścionek będzie noszony. Pamiętajcie też o uwzględnieniu grubości stawu, przez który pierścionek musi przejść.
Alternatywnie możecie sprawdzić też rozmiar pierścionków, które już posiadacie. W tym wypadku należy zmierzyć średnicę pierścionka. Można to zrobić suwmiarką lub przyłożyć pierścionek do wydruku.
2. Jak uzyskać pomoc przy wyborze biżuterii?
Zapraszamy do kontaktu. Dane znajdziecie w zakładce kontakt.
3. Czy możliwe jest wykonanie grawerunku na biżuterii?
Niestety w tym momencie nie oferujemy personalizowanych grawerunków.